KOMMUNIKÁCIÓ

Befektetés-ösztönzési és Partnerkapcsolat-építési Stratégia

kommunikáció_2A település vonzerejének növeléséhez, gazdasági erővé konvertálásához olyan kommunikációs tervezési és megvalósítási folyamat szükséges, amely az adottságok széleskörű kihasználásával a márkaépítésre, a külső városkommunikáció megtervezésére és megvalósulására irányul, és amelynek eredményeként a város vonzóbb célponttá válik a turisták, valamit a hazai és nemzetközi ingatlanberuházók, munkahelyteremtő szakmai befektetők köreiben.

Az elmúlt időszak városfejlesztési akciói, illetve a készülő tervek is alkalmasak lehetnek egyenként, vagy összességükben

  • a belföldi és külföldi – főként Nyugat-Európai – befektetői érdeklődés felkeltésére;
  • az ismertség turisztikai és egyéb gazdasági keresletnövelő eszközként való kihasználására;
  • az ország más térségeiben, településein a város jó hírnevének erősítésére, „városfejlesztési mintavárosként” való meg- és elismerésére;
  • elismerés kiváltására a helyi lakosok részéről;
  • mindezek folyamatos gyakorlásával a gazdaságilag is egyre inkább fenntartható, prosperáló város szerepének betöltésére;
  • az ismertség turisztikai és egyéb gazdasági keresletnövelő eszközként való kihasználására.